12/24/2021

花千骨 12

 You see Nominji as your classmate?

oh! That's the bird says on Tamang?


SMCH, this morning you heard anything I say to you? Or they heard me saying anything to you, to them??? That is not "ego"

You want to know something, so you being honest to verbalize what you want your heart clarify no one does things behind you back...That is what you want the controlling power for. Right?

Everyone is human. If you just open your mouth, and say that loud, they might just take it, whatever it is, it really bothering you, every degree Anna put fires under your oil night stand.

They don't know a thing what i ever done to you ...when you open your mouth close your mouth, state words like "Karma" "sickness" or "people are junks karma"

or simply "You standing in the Master's works" so on so forth.

The best words you love to use, that is "ego"

So you repeat every single words to me, the way I tell you to read it.

Every

Single

Word

Tell me, you don't have a feeling what karma truly meant that day !  Its just a word you reading out loud.....there is no spiritual power that unleash on you, in this world, what you called "Master power" ! Understand? 


Those 2018-2020 reading words from English or Chinese 我以前一行一行寫出來她清海無上師的我執那本~叫做每一個字念出來的劇本在哪呀 ? 你們是浪費我在後面寫字~詞語~還是你們去做你們應該做的事情呢?

不知道怎麼說字詞語,以後最好給我小心每一個字詞語叫做你們膽敢用用 ...叫做試試看!

當我寫下來叫做清清楚楚,明明白白叫做每字每語,我的意思等語我講的非常非常非常的明白

叫做膽敢做錯一絲絲一秒秒

你們會知道什麼叫做我誠心祝福妳們的未來~叫做動用我佛教資源 ...那一天不會太遠的!

 

我在說一次~人要真的相信有地獄,你就發誓永遠不會動心動意動念 ....

不要跟我說什麼大聲哀小叫的....

你們很喜歡定義佛走了世界就不需要修行了 ...我根本不在乎你們下去地獄,因為通通都是你們以為跟自然不知道的選擇, 在人生中錯一次叫做洩憤那種,只需要一次次毀了他人人生那種事情~叫做嘴巴說出來你們的心中的聲音~那就是你們的業障 ....

 人生敢恨

人生敢愛

人生只需要做自己

繼續說 ..倉狂的說 ...那一天叫做拿麥克風的上台演講~我問妳們~你們就答案什麼 ...知道自己的誠心都建設在,你們絕對相信 ...知道嗎 ?


 知道什麼是地獄? 內心要真的愛上、死了~~然後永永遠遠在黑暗中下沉~永永遠遠沒有一絲絲一壕溝,的任何希望~叫做永恆的愛沉澱在心底 ...浪漫動人肺腑的詞,因為所有人必須鼓掌你做人去死的偉大信念 ...相信我!  我絕對會知道,如何一絲絲穿金戴銀的讓你的心心念念,跟你的故事書一樣,永永遠遠、浪漫的天涯揮灑~~消敖一通遊 ...只是書面的盡心盡力 ....

我也會喔!!!! 

 



 


No comments:

Post a Comment

I gonna switch the blog URL now. You keep that task next, one year.

 URL: https://194worlds002.blogspot.com/ Website preparing in progress....